رئیس اوقاف و امور خیریه مراغه خبر داد ثبت 7 موقوفه جدید شامل باغ و منزل مسکونی در مراغه

رئیس اوقاف و امور خیریه مراغه با بیان اینکه از ابتدای سال 7 موقوفه جدید شامل باغ و منزل مسکونی در این شهر به ارزش 4 میلیارد و 900 میلیون ریال به ثبت رسیده است، گفت: تعداد موقوفات در این شهرستان 646 موقوفه و 2 هزار رقبه دارد.

خبرگزاری فارس: ثبت 7 موقوفه جدید شامل باغ و منزل مسکونی در مراغه
 

 حجت‌الاسلام فریدون مطهری  با بیان اینکه سه موقوفه جدید در مراغه به ثبت رسید، اظهار داشت: این موقوفه‌ها شامل 2 باغ و یک باب خانه برای آیین‌های عزاداری سیدالشهدا وقف شده است.

وی افزود: باغ‌ها را به مساحت 8 هزار و 200 متر مربع خیر مراغه‌ای حاج فیروز خلیلی برای تامین نیازها و آیین‌های عزاداری روستای ورجوی وقف کرده است که ارزش این دو موقوفه یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام شده است.

وی گفت: این خیر که خواسته نامی از او گفته نشود خانه 85 متری خود را به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال وقف حسینیه کربلائی محمدرضای مرحوم کرده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه مراغه با بیان اینکه از ابتدای سال 7 موقوفه جدید شامل باغ و منزل مسکونی در این شهر به ثبت رسیده است افزود: این موقوفه‌ها به ارزش 4 میلیارد و 900 میلیون ریال برای اطعام و احسان حسینی، توسعه مساجد و حسینیه‌های مراغه وقف شده است.

مطهری تعداد موقوفات در این شهرستان را 646 موقوفه و 2 هزار رقبه اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال از محل درآمدهای موقوفه‌های این شهرستان 400 خانواده نیازمند به صورت موردی مساعدت مالی شده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394برچسب:, | 16:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |